Friday 10 February 2012

SHOULD I ?


Should I tell my problem? Should I share my stories? Should I think my problem with him? Should I?
What happen to me? Today,i just feel lonely even he's there for me. You are always with me. :'(
Nape? Nape? Nani tao nani dah sakitkan hati kau. Tapi, tolonglah jangan hancurkn hidup nani. Janganlah hasut dia pape. Please lah. Nani sayang die sgt2. Nape kau nk hancurkn hidup nani? Nani tao. Nani sedar diri nani sape. Tapi, dia terima nani seadanya. Depan readers2 sume nani berjanji yang .... cinta terakhir nani. Kalau nani tipu,dipersilakan utk hina,kutuk dan perli lah nani sebanyak mne korg nk. Tapi bkn skarang. Nani sayang sgt2 kat die. Die xde kene mengene pown pasal kita clash! Dia x terlibat langsung! Tapi nape kau nk mrh2 die? Nape kau cakap sbb die nani clashkn kau? Dia xde kaitan psl kita! Dan,stahu nani.. Ayat terakhir kau,kau kata.. Kita dah x blh berhubung. Tapi sbenarnye kau still berhubung dgn nani melalui msg dlm fb sbb kau da delete nani as friends!

  Nani clashkn kau sbb pompuan tu! Kau dah tao kn? Tapi asl kau nk libatkn die dlm hal ni? Nani clashkn kau sbb bile nani cple ngan kau.. Pompuan tu ckp nani tergedik2 ngan kau ! Dan bile nani dah clashkn kau,pompuan tu kata nani playgirl! K fine! Nani tao,tu yg membuatkn hati die puas bile nani dah clashkn kau. Cukuplah sampai sini orang hina2 n kutuk2 nani termasuk kau ! Nani xnk berhubung lagi dengan kau ! Dan nani tao,kau pown xnk dan xkn berhubung dgn nani dah! So,leave me alone ! If kau kate nani ni annoying! Kau pown same! From now on, i don't know who you are! :'(

Please lah. Jangan lah hancur kan hidup nani lagi. Nani pilih die ade sbb2 tertentu. Dia lain drpde yg lain! Dia lebih suke wat nani happy! Dia x pnh wat nani sdh! Dia teramat berbeza drpde kau! Aku tao kau still bce post2 nani kat blog nie! So,this one is SPECIAL for you! And jgn suruh orang sampaikn ape2 lagi dkt nani yg berasal drpde kau! Aku xnk ambik tao dah pasal kau! Nani just nak ambik tao pasal dia sorg dan kwn2 nani yg lain! Especially him! Say whatever you want! I don't care! Tapi satu je.. Jangan kacau dia! Aku tao kau berniat nk dia clashkn aku! Tapi,aku akn berusaha supaya dia x clashkn aku sbb aku sygkn and cintakn dia gile2 !!!

♥ Terima Kasih Daun Keladi , Like dan Follow Kalau Sudi ♥

0 b0rAk c!n!: