Thursday 17 January 2013

First day :)


Ohh, semalam mimpi dia ohh. Happy, haha. Mimpi dia, ke dia rindu aku? Haha, perasan kan. Hmm, ok back to topic. Today, aku nak cerita sikit pasal first day school aku. Okay, here we go. Pagi tadi, aku bangun kul enam. Ayah aku kejutkan. So, apa lagi. Bangun tu, terus capai towel and masuk tandas. Mandi cepat cepat, pakai baju cepat cepat. Tak sempat breakfast pun. Dalam kul tujuh lima belas , tolak dari rumah. Sampai sekolah lewat jugak lah. 

Turun dari kereta, terus gi kat kelas. Nasib tak salah kelas :3 cepat cepat jalan gi kelas. Masuk tu, tengok semua dah ada. Pastu cari tempat duduk, aku duduk belakang sekali woo. Haha, belakang dan tepat bawah kipas. Hmm, tak best sedikit. Then, cakap cakap. Pastu, cikgu masuk kelas. Cikgu tuh guru kelas aku. Hehe Puan Ramlah and kawan lantik aku jadi bendahari ! Woo kaye aku.

Hmm, aku pon dok ahu nok cerita naper doh. Harap paham paham lah loghat ganu aku nih ye. First day school, homework banyok. Budok form one kecik kecik jer. Macam budok darjoh satu, haha. Skema je aku tengok. Haha, jahat aku. Dulu, time aku form one gitu gok. Pahtu, aku tengok ada budak baru. Senior. Boleh tahan ar, laki :3 . haha. Time balik, aku balik ngan bas. Maklum lah rumoh jauh. Sebelum balik tu, aku ngan kawan aku cakap dengan mamat senior. Mamat tuh, sporting. Ari tu, dia ada ajor kita orang. Baik dia tuh. Duk cakap ngan dia, dok sedor bas mari. Haha, tu je kot first day school aku. So, kepada pelajar yang baru nak start sekoloh esok, ‘back to school’ k :D . that’s all. 

♥ Terima Kasih Daun Keladi , Like dan Follow Kalau Sudi ♥

0 b0rAk c!n!: