Thursday 13 December 2012

Semalam 12.12.12


Alhamdulillah harini saya masih bernafas. Allah nak kasi saya peluang untuk meng-inhale udara yang segar pada tarikh yang sangat cantik ni. Tarikh ni awesome, cantik, cute but nothing special. Kat facebook semua heboh pasal OneTwoOneTwoOneTwo. Haha. Serius, kalau dapat wifi free ke, dapat hadiah teddy bear ke, haha tak pe jugak kan? Ah dah stop with this. 

Apa lagi eh nak merepek dlm entri ni? Heh, oh saya nak start hidup baru. Saya nak belajar bencikan internet. Saya nak jadi orang yang cintakan buku. Ya Allah, rasanya tak mampu. Sehari tak pegang lappy pun rasa macam "Eww, tak best duh kalau tak main facebook" Serius. Argh, macam mana lah nak tahan nafsu drpd main benda alah ni. Haih, pray for myself :*

Sanggup awak layan saya macam ni? Saya ni kawan awak tahu. Bukan nya orang gaji ke bibik ke apa. Tolonglah awak. Everyone have feeling. Bukan awak sorang je. Saya mungkin tak layak nak membebel benda ni tapi saya terpaksa ok. Saya tak larat lah macam ni awak. Tolonglah faham perasaan saya yang tak comel ni. I have feeling. Too. Tahu? Tired *wipe tears* Saya anggap awak sebagai kawan ok. Awak anggap saya sebagai apa? Gadis yang tak punya perasaan ya? Oh baru saya tahu sih :< Hati saya menangis hati awak pulak? Seronok berjoget buat oppa gangnam style sebab awak dah sakitkan hati saya. Saya tak perfect. Bye.

♥ Terima Kasih Daun Keladi , Like dan Follow Kalau Sudi ♥

0 b0rAk c!n!: